Strikking, hekling, og litt matknask finner du her hos meg.


onsdag 8. februar 2012

Give away

I dag bakte jeg deilige grove rundstykker, men ikke runde, nei hjerteformede..
Dermed blir det en ekstra overraskende og koselig hjemkomst for mine små og store.
Gleder meg til å legge disse i nistepakka til de små i morgen! =)



Derfor vil jeg at denne give away skal handle om nettopp det å gledelig overraske noen. Det kan være alt fra en klem, en kopp te, nedskrevet varme ord, eller ny vaskede gulv, bare fantasien setter grenser!


ALLE kan være med, om du har blogg eller ei. (Husk å legge igjen mail adr i kommentarfeltet hvis du ikke har egen blogg).

Reglene og lodd utdelingen er som følger:

1. Gledelig overrask en person (eller flere) og fortell om det i kommentarfeltet under. = 2 lodd

2. Link til denne give away på facebook eller bloggen din, og hjelp meg til å spre budskapet om hvor viktig det er å glede andre på en helt vanlig dag. = 1 lodd

Du kan altså oppnå 3 lodd! Husk å skrive hvor mange lodd du tar!

 Du er hjertelig velkommen til å legge deg til som følger, og like facebook siden min, da blir jeg gledelig overrasket =)


I og med at temaet for denne give away er å gledelig overraske noen, vil premien være en overraskelse som gleder sansene.... Jeg trekker 2 heldige vinnere!  Vil du være med??

Trekning: Søndag 11. Mars

27 kommentarer:

  1. Jippi, ja jeg vil være med. Helt enig med deg at det er viktig med små hverdags-overraskelser. Å få andre til å føle seg verdsatt er ingen liten ting. Jeg har akkurat laget lakseburgere med cheddarost til min kjære fordi han liker det så godt...teller det eller?? Hvis ikke det teller, så serverte jeg sjokolade og myke aprikoser til en gjest som kom på besøk nettop nå. Sjokolade teller vel alltid som god gjerning eller hva, hihi.Så må jeg jo si at hjerterundstykkene var veldig nydelige. Hva gjorde du for at ikke hjerteformen skulle flyte utover under steking???

    SvarSlett
  2. Glemte - jeg tar 3 lodd. Liker både her og der og vil linke straks =)

    SvarSlett
  3. Jeg må nesten melde på min 11 år gamle sønn i denne give awayen jeg ;-) Jeg har liggi på sofaen med influensa i snart en uke nå, og i dag ville 11 åringen min gjøre litt for meg. Han hentet posten, matet fuglene og stekte grillpølser med lompe som han serverte meg på sofaen :-) En god gjerning som virkelig varmet et mamma hjerte :-)
    Jeg tar 2 lodd til min sønn Imre!
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlett
  4. Jeg har akkurat gledet pappa`n min med middag hos oss siden han er alene hjemme denne uka ;)
    Linker også, så 3 lodd på meg :D

    Klem Karianne

    SvarSlett
  5. Takk for hjelpa!DET var trivelig, det!Boblene kommer i et senere prosjekt...Jeg har nettopp gitt vekk sokker til mannen min da det var så kaldt her-stripete i glade farger og i ren ull. Da blir det 2 lodd, eller? Så skal jeg skrive litt på FB nå etterpå! Synnøvehilsen

    SvarSlett
  6. Hei! Takk for koselig kommentar. Jeg blir gjerne med på din giveaway! For et koselig påfunn. :-) Jeg trekker full pott, 3 lodd! :-)

    I dag laget jeg pannekaker og tomatsuppe med egg til min kjære kom hjem fra jobb. Fordi jeg vet at han er så glad i nettopp det! Lys ble tent og vi koste oss sammen. :-) Ikke at det er så stort å lage pannekaker, men det er tanken som teller, og grunnen til at jeg lagde det nettopp i dag var for å glede han.

    Ha en fortsatt god kveld<3 Klem Siri

    SvarSlett
  7. Så koselig med hjerteformede rundstykker! :)
    Takk for tipset! Og så koselig give away! Ja, det å glede noen er viktig, og det gjør en selv glad også.
    Jeg tar gjerne 3 lodd! I går sendte jeg noen teposer til moren min. Jeg visste hun ikke hadde, og ville overraske henne. Hun fikk dem i dag og ble veldig glad (det er litt vanskelig for henne å komme seg i butikken akkurat nå).
    Klem Lisa

    SvarSlett
  8. Jeg vil veldig gjerne delta! Er helt enig med deg at det er kjempeviktig å glede andre mennesker, det gjør godt i hjerte!

    Idag har jeg gledet mine marsvin! Jeg har vasket og byttet på buret, kosa masse med de, kamba de, gitt de mye snacks, og kos!

    Samboeren min forsov seg også til jobb, så da var jeg så søt og snill at jeg spanderte taxi på han! kostet meg 314,-.. Hehe ;-)

    Håper jeg vinner :-) Så kan du glede meg :-)

    Laila.lovseth@hotmail.com

    SvarSlett
  9. Takk for kjekk helsing! Der gleda du meg!

    Det er kjekt å gleda andre, og serleg når andre har gleda deg. Då er det ekstra kjekt! Eg har derfor gleda mine elevar i dag, fordi dei har jobba så godt! Då vart det film som belønning! Då vart dei sjølvsagt glade!

    Eg tek gjerne tre lodd av deg og håpar at eg snart får ein gledeleg overrasking!

    Ha ein god kveld vidare!

    SvarSlett
  10. prøver meg meg et lykkelodd!;) spennede når man ikke vet hva premien er!:D
    Janne - jannebabzen@hotmail.com

    SvarSlett
  11. Så smart give away!:)
    I går fikk kjæresten min hjemmelaget sjokolademousse på en helt vanlig onsdag :) Da ble han gledelig overrasket!:)
    Håper han blir glad i dag også når han kommer hjem til en hel kurv med nyvaska fotballtøy!
    <3
    2 lodd:)
    (signe@epost.no)

    SvarSlett
  12. Så fin giveaway!

    Jeg liker godt å glede andre, og prøver å gjøre det hver dag!
    I går gledet husbonden og jeg prinsessa vår på 3 år. Ho fikk nemlig prøve ski for første gang. Det var stas det :D

    Prøver lykken med 3 lodd.

    En fortsatt fin torsdagskveld til deg :)

    SvarSlett
  13. SÅ skjønn give away- herlig!! :)

    Jeg prøver lykken med to lodd! :)

    Stor klem

    SvarSlett
  14. Min kjære sønn fylte 11 år i dag og ble vekket til sjokoladepannekaker m/rørte bringebær.Verdens beste frokost:D

    2 lodd på meg.

    marianne.jokstad@gmail.com

    SvarSlett
  15. I dag har jeg hentet tepper, lørdagsgodtet han ikke fikk i går og faavorittfilmen til min 7 år gamle sønn.
    3 lodd på meg :)
    kjerstiogkim@hotmail.com

    SvarSlett
  16. Artig vri på giveaway=) I dag hjalp jeg faktisk en gammel dame over veien. Det var ikke så lett å kjøre rullator i dette slapseføre.

    3 lodd på meg=)

    SvarSlett
  17. Jeg har bakt scones til min søte mann. Selv med mine dårlige bakeferdigheter tror jeg han blir glad, for de smaker sånn som de vi kjøper på bakeri :)

    SvarSlett
  18. Har strikket gaver (selv om det ikke er bursdag eller noe) til venninna mi sin jente. Forhåpentligvis vil det glede både mor og datter.

    2 lodd

    mf.i@hotmail.com

    SvarSlett
  19. Det var en ny vri!:) Fantastisk! Jeg vil veldig gjerne være med!

    Her om dagen ga jeg min mor et gavekort til et cruise for en helg. Hun har to gutter som bor hos henne i fosterhjem, og det er vanskelige og harde tider nå. På dette cruiset kan hun ta med seg guttene bort fra alt hverdagsstresset sånn at bare de tre kan kose seg og være sammen som en familie. Hun ble så glad at hun begynte å gråte:)

    2 lodd på meg! linda_nysveen@hotmail.com

    SvarSlett
  20. Jeg har bestilt en dvd til min søsters bursdag. En dvd hun nok ikke vet at finnes. Det var favorittfilmen hennes da hun var liten og hun så den til stadighet på vhs. Jeg vet dette vil glede henne stort. :)
    I morgen får jeg besøk av ei venninne. Jeg skal bake rundstykker og lage smoothie til henne. Diske opp med godsaker. Det er en fin måte å feire fredagen på. :)
    To lodd på meg da. Og et ønske om at du og dine får en fin helg. Vennlig hilsen Pia. (pia_sofi@hotmail.com)

    SvarSlett
  21. Er veldig glad i at bruker tiden sin på å gjøre noe for meg, men aller best liker jeg å gi og glede andre. Små ting, kan glede masse, synes i hvertfall jeg.
    Når foreldrene mine kom sent hjem fra Marakesh på tirsdag hadde jeg laget omelett med masse godt, heldigvis for meg var de veldig sultne siden de ikke hadde spist noe på mange timer, så dette ble de veldig glade for.
    Utrolig morsomt det du hadde gjort med de rundstykkene! Når jeg kjeder meg pleier jeg av og til å bake noe godt som familien kan kose seg med etter en stressende dag på skole og jobb. Dette setter de stor pris på.
    celinexb@msn.com

    SvarSlett
  22. Burde vel kanskje egentlig legge til at jeg laget hvitSjokolade panna Cotta til min bedre halvdel, da, son er favoritten hans? ;-)

    SvarSlett
  23. Ettersom jeg har en fantastisk grei mann gledet jeg han ved å la han få en hel dag " fri" . Bare kunne kose seg sammenmed ungene uten så mye som ett gjøremål i sikte:)

    SvarSlett
  24. Hei. Jeg vil også være med. Sånn i siste liten. Foreløpig har jeg ikke gledet noen i dag. Jeg har vært alene i huset, men snart kommer det folk, og jeg lover å være snill og grei og møte alle med et vinnende smil. Dessuten skal jeg tenke ut noe lurt å glede dem med i løpet av kvelden - takket være dette innlegget! To lodder på meg, altså. Hilsen Siri:-)

    SvarSlett
  25. Kjempe koslig giveaway!
    Fikk glede min søster med litt barnefri i ettermiddag. Migrene og 3 sukkerhøye barn (etter koslig selskap hos mormor) er ikke så bra kombinasjon. Så tok med meg alle sammen ut på tur i regnværet så hun kunne slenge seg nedpå litt og bli bra igjen.
    Ha en fin kveld! :D
    -Helene-
    riola@live.no

    SvarSlett
  26. Jeg gledet min beste venninne som er healer med å gi henne 425 kr. for at hun ville ta healing på meg i dag da jeg var så veldig syk.
    Pleier å gi henne det hver gang hun kommer til meg, selv om hun ikke offisielt jobber som healer. Hun trenger virkelig pengene, og jeg trenger healing, så jeg har bestemt at hun skal ha 400 kr. hver gang pluss 25 kr. for kjøring. Hun bor ikke så langt fra meg.
    Hun klarer seg ikke uten disse pengene da livet hennes er veldig tøft, og mitt er enda tøffere, men jeg har litt mer å rutte med.
    Dette var en ny vri for konkurranse, og det var koselig.
    Jeg deler med over 700 venner på FB
    da jeg ikke har blogg.

    Mvh. Guri Marie Kristoffersen
    guri_marie.kristoffersen@getmail.no

    SvarSlett
  27. Jeg har akkurat gledet pappa`n min med middag hos oss siden han er alene hjemme denne uka ;)
    kurti stitching price
    kurti stitching job work

    SvarSlett

Kommentarer fra mine herlige lesere! <3